Za traktor znamo odšteti tudi 80.000 Evrov, ko pa pride do tega da bi kupili zanj vile za transport bal, pa se nam zdi nekaj sto evrov preveč denarja.
Seveda pa hočemo kvaliteto za svoj denar. Nekatere vile ki jih lahko vidimo po oglasih pa so takšne, da lahko z njimi samo dvignemo dve bali, in jih nato odložimo. Premikanje naloženega traktorja pa je rizično saj obstaja možnost, da se bodo vile zvile od teže bal.
Vsako premikanje traktorja pomeni "pozibavanje" ki dodatno obremeni vile.
Že v normalnih okoliščinah se lahko zgodi da se teža tovora podvoji, ko traktor zapelje v neko luknjo.
V extremnih primerih pa se obremenitev še poveča. Da niti ne omenjamo moč današnjih traktorjev, in njihovih hydravlik, ki lahko ob nepazljivem ravnanju, postanejo pravi uničevalci strojev.
Zato je pomembno da so vile kvalitetno narejene, da bodo vzdržale napor, ki ga bodo deležne.
Vile, ki vam jih predstavljam, so narejene za izjemne napore, saj nosilni drogovi niso samo privarjeni na osnovno konstrukcijo temveč so vsi poglobljeni vanj. Srednja dva drogova sta še dodatno oprta na glavni steber, stranska dva drogova pa imata privarjeni še prečni cevi, ki sta nato vpeljani v glavno prečno kvadratno cev, ter v notranjosti privarjeni nanjo.
Ti dve dodatni prečni cevi, ki ju v notranjosti stroja ne moremo videti, pomagata nositi bali prek torzijskih obremenitev, in tako razbremenita spoje stranskih drogov z osnovnim ogrodjem.
Mislim da bo slika bolj jasno pokazala kaj mislim povedat, glede prečne cevi na stranskem nosilnem drogu. (Klik na slike za povečavo)
nobeden od drogov na prejšnji sliki, še ni privarjen. Pokonci stojijo, zaradi načina vgradnje, ki pripomore k večji nosilnosti drogov.
Na sliki lahko vidimo tudi en stranski drog in nanj privarjeno prečno cev, ki bo kasneje privarjena v notranjosti.
Še nekaj slik:
klikni na slike za povečavo !
Za posladek na koncu, pa še video, kako smo prvič preizkusili transportne vile.
Ne smete pozabiti, da so bile vile narejene za privatno rabo in niso bile namenjene prodaji.
Do pomladi pa je še daleč, in če se bodo prodale... bo na njihovem mestu zraslo dvoje novih.
Za vse tiste pa, ki vseeno še morate vprašat....
"Da, vile se lahko uporabljajo tudi na zadnji hidravliki traktorja". Ker pa so današnji traktorji že takšni velikani, pa nošenje dveh bal spredaj ne predstavlja za traktor prav nobeno naprezanje.
Teža transportnih vil - ca.150kg
Slike in video posnetek so bili narejeni na telefonu nokia N95.
Vse ostale informacije pa lahko še dobite na:
netman@volja.net
Sem se kar odpravil po nakupih in v merkurju nabavil material za izdelavo naslednjih duplih vil.
Tokrat debelostenske cevi, da mi ne bo treba delat nekih ojačitev znotraj konstrukcije.
13.12.2009 - Glej zunaj sneg gre.
Trikotna konstrukcija ki jo vidite na sliki je težka 80kg
Kaj storiti? Kupljeni bombirani zaključki se mi ne dopadejo ravno preveč. Moram še razmislit. Mogoče jih bom odstranil in sam zaokrožil zaključke tako kot na prejšnjih rdečih vilah. (Te nove vile bodo zelene barve, ker je menda rdeča, preveč kričeča)
14.12.2009
Za vrtanje uporabljam ročni vrtalnik ki ima vgrajeno sklopko, če sveder zagrabi.
Zdaj bi bilo potrebno samo še pobarvat, ampak so temperature malo prenizke. Bo že prišel kak dan ko se bodo tudi pobarvale.
11.01.2010
In končno je prišel ta dan - da so vile tudi pobarvane
14.01.2009
Pa smo jih tudi preizkusili:
Za vse tiste ki pa se sprašujejo kam gre bala potem ko jo pripeljemo domov, pa še en kratek video, ki pa nima več nobene zveze z vilami za prevoz bal, temveč z mešalno prikolico, ki potem silažno balo, koruzno silažo, in pa krmila zmeša in pripravi za prehrano živali.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar